onsdag 28 januari 2009

Det går bra (för FloMo) nu

Någonstans har det nog alltid funnits en vilja inom mig av att bli kändis. Syns man så finns man osv. Dock har jag inte synts i medier mer än av tillfälligheter några gånger i östgötsk landsortspress och lokalteve. Visserligen var jag under en tid Örebro universitets ansikte utåt i programkatalogen och på deras hemsida. Det måste dock tilläggas att jag fick detta modelljobb till stor del av att jag var en av få som tyckte det var värt att gå upp halv fem på morgonen för att bli fotad i ett tomt bibliotek i ”rätt ljus”, till den sparsamma ersättningen i form av ett presentkort om 200 kr på Akademibokhandeln.

Bättre har det dock gått för FloMo. Tidigare har han bl.a. varit modell för ett hårvårdsföretag i San Diego (och enligt obekräftade källor figurerat i en Viking Line-reklam). Men det är först nu han kan anses ha fått sitt stora break. Nedan är en länk till den nya ICA-reklamen. Notera att han fått till en klockren ”fiskmun”. Fast lite fet har han allt blivit borta i Thailand…

Se ICA-reklamen med FloMo här

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jag har ätit för mkt friterat =)

Just nu sitter jag i palms kontor på 11 våningen i saigons svar på world trade center.