fredag 20 februari 2009

Turnéplan våren 2009

Mitt liv har de senaste åren varit en kringresande cirkus där event och upplevelser stått högt i kurs. Det nybildade samboskapet har inte förändrat situationen för som synes har mitt bokningsbolag haft mycket att stå i även när turnéplanen för våren 2009 skulle sättas:

Februari:
21-22 Mariestad – Firande av Johannas 27- och hennes mormors 80-årsdag, i samarbete med The Färed Estate.

Mars:
6-8 Göteborg, besök i staden där man äter pasta som har legat på golvet, i samarbete med Dannes Spaghetti AB

13-15 Finspång, Mammas födelsedag, i samarbete med Agneta Entertainment AB

27 -30 Åre, konferens i samarbete med jobbet


April:
9-13 Finspång, Påsk i samarbete med Agneta Entertainment AB

18-25 Val Thorens, Frankrike, skidresa i samarbete med Exet Travels

30-3 maj Frankfurt/Mannheim,Tyskland, valborg hos Micke Exet, i samarbete Exet Travels


Maj:
Amsterdam, besök hos Patrik, i samarbete med Red Light District

29-31 FIM Swedish Speedway Grand Prix på Ullevi, i samarbete med Dannes Olja och Muttrar AB


Juni:
5-7 Sverige – Danmark på Råsunda, Langhoe Pleasure & Fun (jorå vi lyckades få tag på biljetter till slut)

Peking, Kina, besök hos Jojje


Med reservation för ändringar

Main sponsor:

8 kommentarer:

Anonym sa...

Mjällby hade nog tyckt att det är lite mkt star wars över XT-travelsloggan. Men jag är väldigt imponerad av den maxade turnéplanen. Själv kommer jag antagligen vara barskrapad efter Bali-resan. Därför säger jag bara att joina på amsterdambesöket "låter intressant" med tanke på risken att göra ytterliggare en Eazy E...

Lennart sa...

Själv har jag bara Åhus, Helsingfors, Malmö,Helsingborg, Åre, Östresund, Jordbro, Malmö igen, Oslo, Fredericia, Höganäs, Alytus, Malmö, Tallinn,Älmhult,Reykjavik, Nuuk, Krsitiansand, Höganäs igen, Bergen, Sarpsborg, Malmö igen, Telemark, Tromsö och Tingsryd i turneplanen så det känns skönt att du täcker upp Kina. Peking Östergötland får vi väl försöka fylla gemensamt.

Anonym sa...

FloMo: Att loggan är Star Wars-inspirerad är något du får ta direkt med Micke Exet. Inget som jag kan ta något ansvar för.

Lennart: Är det Nuuk, Grönland du ska till? Du borde fundera på att starta en reseblogg istället för en radhusblogg =)

Lennart sa...

Tanken med Radhuset var ju att rashusägare skulle vara rikare än backpackers och att värdet på bloggen skull bli högre om jag skrev om angelägenheter för en radhusägare som att tex byta garderober.

Patrik Edvardsson sa...

Vi vet alla att det enda resmålet som egentligen har någon betydelse är Amsterdam. En stad som blir precis vad du själv gör den till (om du inte vill skapa en solig strand med schyssta drinkar och bra service dvs,) Ja just det, det var väl jag som bodde där, lite kul.

Anonym sa...

Jag gillar radhustemat, bara det att det vore intressant att även få ta del av dina smått unika rese-erfarenheter. Eller är det rentav lite "det som händer på Grönland stannar på Grönland"?

Ang. Amsterdam så gillar jag att ta del av dina erfarenheter därifrån, men har upplevt flertalet tekniska problem med att lämna kommentar i Airportline. Men det kanske är lite signifikativt för ditt liv, och en del av hela grejen med bloggen?

Patrik Edvardsson sa...

tekniska problem på bloggen låter inte bra, visste inte om att det krånglade med kommentarer. Och ja, mitt liv har (som du vet) endel tekniska problem, så jag köper den fyndiga (bra Erik!) förklaringen.

Born to Style sa...

jag finns inte med pa listan :(